Sunday, May 8, 2011

- confession 2 someone -

salam dear blog.. :)
" better im telling u da truth la k? :) u noe rite dat i like u n i told u b4 kn? will u accept me if i ask u 2 be my couple? but im not going 2 forced u if ur answer is no " perghhhhh! ayat ya bha... hahaha ya yg aku msg dgn nya tewk... pyh jwak la cri kkuatan mo pdh ngan nya tewk... sampe golek2 gurin pn xtentu psl kejap ddok kejap gurin ja... mnta pdpt nieya skali pn ada... hahaha tp blm ckp kuat n brani gk tm mnta pdpt nieya ya... last2 dgn brani aty, aku try jak msg nya... fuhhhh! jwpn stakat towk nya bg is " if i say yes? " jwpn ya blm ckp bg aku... coz blm pasti gk ya... nya mnta ckit ruang n waktu utk nya bg jwpn utk aku pn soalan ya... n aku pdh nya " ambik la brapa byk ms yg ko prlu n aku xakn paksa ko " btl la kn? if org xmo xkn kta mo paksa plak.. ngee~ so, makna nya aku perlu bsabar buat smentara waktu tggu jwpn dr nya... aku pesan jwak la dgn drik aku dikpn jgn tlalu bharap.. lak dikpn kuciwa bo twuk... huhu tp at least aku dh pdh ngan nya... xla aku tfkr2 gk hal ya.. :) apa2 pn kptsn nya, aku akn hormat spenuh nya.. ;)

cinta x smestinya mmiliki... ;)

0 comments:

Post a Comment

TABUNG SIMPANAN